Off Road Lastikleri Tanıtım Sitesi

İlk yazı, ilk başlangıç her zaman en zorudur. Atalarımız "Başlamak Başarmanın Yarısıdır" demişler. O yüzden Bismillah diyor ve başlıyorum bir yerden. Blogspot üzerinden açtığım bu blog, isminde anlaşılacağı gibi Off Road Lastikleri, off road lastiği üreten firmalar, arazide kullanılan lastik tipleri ve arazideki davranışları hakkında bilgiler verecektir. Ayrıca ülkemizdeki off road lastikleri satan firmaların tanıtımları ve hangi marka lastiği nerede bulabileceğiniz gibi konulara değinecektir.

Peki bu Blog içerisinde sadece off road lastikleri hakkında mı bilgiler yazılacak diye sorarsanız. Genellikle evet cevabını verebilirim. Ancak off road lastiklerinin arazideki davranışlarını göstermek amacıyla internetten sizler için seçtiğim off road videolarına da Blog'um da yer vereceğim. Ayrıca off road hakkında elimden geldiğince bilgi ve tecrübelerimi acemi arkadaşlarımızla paylaşan makaleler yayınlayacağım. Ancak sitenin büyük bölümü sadece off road lastikleri ve bu lastiklerin tanıtımları üzerine kurgulanacaktır.

Off Road Lastikleri tanıtım sitesi tamamen insanları bilgilendirmeye ve kendi off road stillerine yönelik en iyi lastikleri araçlarına seçmelerine yardımcı olarak hizmet verecek olan bir web sitesi olacaktır. Bu konuda yeterli bilgi ve donanıma sahip olduğumu düşünüyorum. Neden off road lastikleri tanıtım sitesi açtığıma gelirsek. Kendi arkadaş çevremde ve uzaktan gözle gördüğüm bir çok araç var yanlış off road lastiği tercihinde bulunulmuş. Örneğin kaya lastiği ile çamurda off road yapmak isteyenler gibi. Bu durum tamamen ülkemizdeki off road firmalarının hatalı yönlendirmesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. İşte bu blog, özellikle off road lastiği seçimlerinizde yapacağınız hataları minimize etmek için açılmıştır.

İlk yazıma burada son veriyorum. Böylelikle işin en zor kısmınıda bitirmiş oluyoruz sanırım. En kısa sürede off road lastikleri hakkında teknik bilgiler, lastik tanıtımları ve firmalar hakkında geniş ve kapsamlı yazılarımda görüşmek üzere. Sağlıcakla Kalın...

0 yorum:

Yorum Gönder